Najczęściej zadawane pytania
- Przeglądanie Asortymentu:
- Otwórz przeglądarkę internetową i wejdź na stronę internetową Luvi: www.luvi.pl.
- Przeglądaj ofertę produktów, dodając do koszyka te, które chcesz zamówić.
- Koszyk:
- Kliknij na ikonę koszyka lub przycisk „Przejdź do koszyka”, aby sprawdzić zawartość koszyka.
- Zweryfikuj i dostosuj ilość produktów, a następnie kliknij przycisk „Przejdź do kasy”.
- Dane do Dostawy:
- Podaj swoje dane dostawy, takie jak adres dostawy, dane kontaktowe itp.
- Wybierz preferowaną metodę dostawy.
- Płatność:
- Wybierz preferowaną metodę płatności spośród dostępnych opcji (np. płatność kartą, przelew bankowy).
- Podaj niezbędne informacje dotyczące płatności.
- Podsumowanie Zamówienia:
- Przejrzyj dokładnie swoje zamówienie, upewniając się, że wszystko jest poprawne.
- Potwierdź zamówienie, klikając przycisk „Złóż zamówienie” lub podobny.
- Potwierdzenie Zamówienia:
- Po złożeniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie na ekranie oraz na podany adres e-mail.
- E-mail:
- Prześlij szczegóły zamówienia na adres e-mail: zamowienia@luvi.pl.
- W treści e-maila podaj informacje dotyczące produktów, ilości, danych do dostawy i ewentualnej metody płatności.
- Telefon:
- Skontaktuj się telefonicznie pod numerem +48 81 855 44 38.
- Przekaż telefonicznie wszystkie niezbędne informacje dotyczące zamówienia.
Luvi Pożak Sp. K.
ul. Przemysłowa 24, 21-100 Lubartów.
NIP: 7141811684.
Tak, możesz składać zamówienia hurtowe w sklepie Luvi. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat zamówień hurtowych, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta poprzez e-mail: zamowienia@luvi.pl lub telefonicznie pod numerem +48 81 855 44 38. Pracownicy obsługi klienta udzielą informacji na temat warunków, dostępności produktów hurtowych oraz ewentualnych rabatów czy promocji dla klientów hurtowych